سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بیلت آلومینیوم

درب و پنجره ترمالبریک و انواع مقاطع پروفیل آلومینیوم

 

درها و پنجره های آلومینیومی از استحکام بالایی برخوردار بوده و عاری از تعمیر و نگهداری هستند. ساختار آلومینیومی شکاف از استحکام کششی و برشی بالا و مقاومت در برابر تغییر شکل حرارتی برخوردار است. قوی و بادوام است. پروفیل آلومینیومی شکست حرارتی به راحتی توسط اسید و قلیایی مورد حمله قرار نمی گیرد و به راحتی زرد و محو نمی شود و حفظ آن تقریباً غیر ضروری است.

آلومینیوم درب و پنجره های آلومینیوم از رنگ های مختلف ، عملکرد تزئینی. این می تواند به رنگ های مختلف سطوح داخلی و خارجی درها و پنجره ها برسد ، ارجحیت مشتریان را از جلوه رنگ برآورده کند و الزامات طراحی فردی معماران را برآورده سازد. مشخصات آلومینیوم ساده و شیک است. درب های آلومینیومی و پنجره های مصالح ساختمانی سبز. در فرآیند تولید ، درها و پنجره های آلومینیومی از ترمینال نه تنها مواد مضر تولید می شود بلکه همه مواد قابل بازیافت و استفاده مجدد هستند. این یک محوطه ساختمانی سبز و محصولی دوستانه با محیط زیست است. درب و پنجره های آلومینیومی استراحت در اشکال مختلف ، راحت و بادوام باز است. نوع نوسان ، نوع شیب به سمت داخل ، نوع تعلیق بالا ، نوع فشار کشش ، باز مسطح و کج به سمت داخل و نوع مرکب و غیره وجود دارد.از مزایای برجسته درب و پنجره های آلیاژ آلومینیوم پل عایق حرارتی می توان به استحکام بالا ، عایق حرارتی مناسب ، استحکام خوب ، مقاومت در برابر حریق خوب ، فضای روشنایی بزرگ ، مقاومت در برابر خوردگی جوی خوب ، عملکرد عالی بالا ، عمر طولانی و تزئینی خوب اثر درها و پنجره های آلیاژ آلومینیوم با درجه حرارت عالی درجه درجه اول ، اولین انتخاب برای ویندوز های ساختمان بالا است. برای ادامه مطالب کلیک کنید
درب و پنجره های آلومینیومی شکسته. مقاوم در برابر شن و ماسه ، مقاوم در برابر باد. قاب داخلی از مواد توخالی ساخته شده است و مقاومت بسیار خوبی در برابر تغییر شکل فشار باد و ضد لرزش دارد. استحکام هوا این پنجره از هر پنجره آلومینیومی و پلاستیکی بهتر است. می تواند اطمینان حاصل کند که آستانه پنجره داخلی و کف منطقه با باد و ماسه بزرگ عاری از گرد و غبار است.